Tumsa

Im back 

Skatījumi 2,2 milj.
99% 21 792 126

Channelnutpig is back
Edit: Will still be posting on TommyInnit as well. 2 Channels 1 man whod have thought. #shorts

Spēles

Publicēšanas datums

 

9 feb 2021

Kopīgot:

Link:

Lejupielādēt:

Lejupielādēt.....

Pievienot:

Mans atskaņošanas saraksts
Skatīties vēlāk
komentāri 100   
sxmply_mabel
sxmply_mabel Pirms 2 Stundām
Big dead dog shoutout for the people who *DONT* watch tommyinnit and just found out their favorite youtube came back....... big dead dog shoutout to you!
Jack Od,
Jack Od, Pirms 5 Stundām
it's tommyinnit
Zach Murphy
Zach Murphy Pirms 7 Stundām
There is someone in the world not knowing who Tommy innit is and is subscribed to this channel and realising that they are back
kenpet22
kenpet22 Pirms 8 Stundām
eyy bahah
Gabriela Nephea
Gabriela Nephea Pirms 9 Stundām
How did you remember your password?
Menno
Menno Pirms 9 Stundām
omg...your back im crying
Ella Watson
Ella Watson Pirms 11 Stundām
I subed
Fahrenheit
Fahrenheit Pirms 13 Stundām
OMG! HES BACK,YOU WONT BELIEVE SOMEONE LOOKS LIKE YOU,HE'S NAME IS TOMMYINNIT,HE EVEN SOUNDS LIKE YOU!
Mexican Dream
Mexican Dream Pirms 8 Stundām
"hE iS toMMyinNiT dUMbaSS" lol
Acidit
Acidit Pirms 13 Stundām
Hes gone again
Fathurrahman Nur Aziz Denira
bacc
gergcsak
gergcsak Pirms 15 Stundām
100% not tommyinnit lmao
TheS4ltyOne
TheS4ltyOne Pirms 18 Stundām
it's cool just watching Young Man Innit and then Big Man Innit
Those one Girlies
Those one Girlies Pirms 22 Stundām
Surprised this is on my recommended after 4 years
JuddChannel
JuddChannel Pirms dienas
This guy looks like would make a fox cry
Kermit the Frog
Kermit the Frog Pirms dienas
It's the good ending for last online 4 years ago!
Arthur Black
Arthur Black Pirms dienas
Imagine if you didn't know about Tommyinnit and just see Tommy suddenly in your recommended along with lots of people suddenly watching his videos
I'm not Youtuber XD
I'm not Youtuber XD Pirms dienas
He Is BaCk
ѕ q υ я я є l
ѕ q υ я я є l Pirms dienas
Your back and r i c h and famous now.
꧁OᑎᒪIᑎᗴTᗩᗪᑭOᒪᗴ꧂
He’s old now :]
Julian Fuhr
Julian Fuhr Pirms dienas
Ur still using the same chair
qSaveR
qSaveR Pirms dienas
Who's this guy
crystal x
crystal x Pirms dienas
NOT THE EDITING
Johnny
Johnny Pirms dienas
Who is tommyinnit everyone keeps talkin about? I'm here for ChannelNutPig, never heard of a tommyinnit.
ez ez
ez ez Pirms dienas
I see you tomas and your dad philip and your friend william
sento-matic
sento-matic Pirms 2 dienām
well at least hes still shining like a 5th avenue diamond.
Sarah Taylor
Sarah Taylor Pirms 2 dienām
Sorry for not uploading XD
Ali ManDeh
Ali ManDeh Pirms 2 dienām
How did i get this in my recomended tommy?
Haidon Gaming
Haidon Gaming Pirms 2 dienām
tommyinnit?! is that you!?
Pizza
Pizza Pirms 2 dienām
HE'S BACK
vibin joey
vibin joey Pirms 2 dienām
Finally
HotKeygaming
HotKeygaming Pirms 2 dienām
:awesome: less gooo :awesome:
GarbageAtSkyblock
GarbageAtSkyblock Pirms 2 dienām
wait why didn't it work for you :awesome:
Yett Rodger
Yett Rodger Pirms 2 dienām
No
ItsKristinG
ItsKristinG Pirms 2 dienām
he looks like someone who got killed by a homeless green blob in an inescapable prison using a potato
Cupcake playz
Cupcake playz Pirms 2 dienām
Your at 300k subs
Last gen dempsy
Last gen dempsy Pirms 2 dienām
Ngl he kinda looks different or is it just me
Snewpy
Snewpy Pirms 3 dienām
You lied to us, Tommy... Where are our videos
Shellexe99
Shellexe99 Pirms 3 dienām
Hey Tom no joke I just realized that ur Tommy innit that’s crazy my two favorite you tubers are the same people lol but pls do funny moments pt 2
132dava_ramadhan
132dava_ramadhan Pirms 3 dienām
Finally you upload I'm waiting for 3 year lmao
i punch ppl
i punch ppl Pirms 3 dienām
Unprivate the videos NOW.
HELP THE ALGORITHM
HELP THE ALGORITHM Pirms 3 dienām
SUBSCRIBE TO HELP THE ALGORITHM
Ivan Adrias
Ivan Adrias Pirms 3 dienām
Tommyinnits first channel
ZedProz Gt
ZedProz Gt Pirms 3 dienām
Nice Video
Renaldo Nieves
Renaldo Nieves Pirms 3 dienām
HEY MY GUY ITS BEEN 4 YEARS
A/_1
A/_1 Pirms 3 dienām
tommyinnit
Melanie Fissel
Melanie Fissel Pirms 3 dienām
Hmmm..... Looks like a man who would aggressively run toward cans of coke in a grocery store screaming, “THESE ARE MY PEOPLE”
Kate Zeus
Kate Zeus Pirms 3 dienām
still doesnt have an outro hay?
Lythium_
Lythium_ Pirms 4 dienām
imagine that someone doesnt know about tommyinnit and he's been following this channel for years and then this notification appears, and he's completely different
Dead Rabbit
Dead Rabbit Pirms 4 dienām
h e s b a c k - uhm he kinda looks like tommyinnit uhhhh idk tho.
Callie Prior
Callie Prior Pirms 4 dienām
He's still get to un private his videos 😔
Crimson
Crimson Pirms 4 dienām
Why does he look like the guy in my recommended called TommyInnit... Is he ur twin?
Jill Lejman
Jill Lejman Pirms 4 dienām
He has a another channel that’s way better called tommyinnit
Stefán Ýmir Snorrason
Stefán Ýmir Snorrason Pirms 4 dienām
Nice long time No see channelnutpig
James Clarke
James Clarke Pirms 4 dienām
I'm gonna trigger you. Hello tommyinnit
GeckoLettuce 1
GeckoLettuce 1 Pirms 4 dienām
lul
Toby Pal_
Toby Pal_ Pirms 4 dienām
Hey Tommyinnit
Jesus Goodson
Jesus Goodson Pirms 4 dienām
Yessszzzz
MagnificentMaggie08
MagnificentMaggie08 Pirms 4 dienām
Finally! Ive been waiting for my favourite LVlocalr to come back!!
Kailon 407
Kailon 407 Pirms 4 dienām
bruh
FSHY
FSHY Pirms 4 dienām
I had been waiting forever for this
BrandonsStuff
BrandonsStuff Pirms 4 dienām
woah he looks like tommyinnit!
Eijiro Kirishima
Eijiro Kirishima Pirms 4 dienām
Pfft i like how he just have to cover that hes not tommyinnit 😂
Kristibek
Kristibek Pirms 4 dienām
This guy looks a lot like TommyInnit. Probably a coincidence.
Carrick Hayre
Carrick Hayre Pirms 2 dienām
BuT It Is ToMmYInNit!
karopot
karopot Pirms 4 dienām
why was i expecting that we wouldn't forget lol
Mason Doyle
Mason Doyle Pirms 4 dienām
Am I not the only one who got this video on there recommended
banana man
banana man Pirms 4 dienām
Oooooooh shit!
Jack Goodwin
Jack Goodwin Pirms 4 dienām
Took you long enough
Jaemisu
Jaemisu Pirms 5 dienām
this gives off the vibe of someone coming back from a long break and just being super fucking depressed, just absolutely done with life
Chizzle Bizzle11
Chizzle Bizzle11 Pirms 5 dienām
It’s been 4 years wtf bro
aubrey lynn
aubrey lynn Pirms 5 dienām
hello tommyinnit
SushiBushi
SushiBushi Pirms 5 dienām
Is it just me or does this channelnutpig guy look just like TommyInnit
WilburInnit
WilburInnit Pirms 5 dienām
Happy 17th birthday Tommy :))
BrookDino
BrookDino Pirms 5 dienām
💀
Calamity
Calamity Pirms 5 dienām
MY GUY TOOK A 4 YEAR OLD BREAK
Culman
Culman Pirms 5 dienām
I’m back and I’m gone
Qw3rTy
Qw3rTy Pirms 5 dienām
Imagine not uploading for 4 years 🙄🤚
Sophie
Sophie Pirms 5 dienām
**exhales**
NEOX GAMING
NEOX GAMING Pirms 6 dienām
hey he looks like tommyinnit
Coby Jack
Coby Jack Pirms 6 dienām
He hasn’t even been uploading bruh
Ben Whitehall
Ben Whitehall Pirms 6 dienām
Tommy. Just tell me. Who is holding a gun at ur head?!
Yolky
Yolky Pirms 4 dienām
His friend Sean
Taskin Sarker
Taskin Sarker Pirms 6 dienām
tommyinit's name tomathy
Iam DAturtles
Iam DAturtles Pirms 6 dienām
He’s Back!!
Jake Wilson
Jake Wilson Pirms 6 dienām
0:29 The cut off tho
1xoibby gaming Alternative acc
tommyinnit wdym u have been makin vids on ur tommyinnit account
Catto
Catto Pirms 6 dienām
why are his youtube play buttons on display at the back
xetra
xetra Pirms 6 dienām
why is this on my reccomended
Eli the great21
Eli the great21 Pirms 6 dienām
Just keep shining lile that 5th avenue diamond Tommy
Vintage
Vintage Pirms 6 dienām
Petition for tommyinnit and Channelnutpig to collab
•Weeb Queen•
•Weeb Queen• Pirms 6 dienām
did anyone else watch the video on his actual channel then come here
frostie cool mmg
frostie cool mmg Pirms 6 dienām
you are not tommy innit tommy is bigger and i look up to him and you a little
Jackie_Plays56
Jackie_Plays56 Pirms 6 dienām
OMG MY FAVORITE LVlocalR
him yessir
him yessir Pirms 7 dienām
wait WTF U GROWN WHO TF ARE U
Julia Altarianka
Julia Altarianka Pirms 7 dienām
I still can't believe he didn't make a joke with no outro
Molten Freddy
Molten Freddy Pirms 7 dienām
0-0 this was recent 0-0 THE FUCK?!?!?
StormyStarz
StormyStarz Pirms 7 dienām
This guy looks like someone who would get exiled in a smp
Leon Gomes
Leon Gomes Pirms 7 dienām
You’ve grown so much haven’t seen you in 4 years
Not Xen
Not Xen Pirms 7 dienām
This guy looks like his hotel was stolen from a detective police boy.
Tooru Oikawa
Tooru Oikawa Pirms 7 dienām
This guy looks like a type of guy that killed a woman and felt good
toast
toast Pirms 7 dienām
pls remember
Jake Sabanovic
Jake Sabanovic Pirms 7 dienām
LETS GO
Rithix
Rithix Pirms 7 dienām
FUN FACT HE NOW HAS 7 MILLON SUBCRIBERS NOW!
Nākamais
The Funniest Minecraft Video Ever
18:00
D3 Land Rover Defender. 2021
33:43
Skatījumi 1,2 milj.
Would You Sit In Snakes For $10,000?
14:09
Minecraft, But My Friend Is A Dog...
23:51
D3 Land Rover Defender. 2021
33:43
Skatījumi 1,2 milj.
Ranking Sidemen videos that W2S made...
14:49
TommyInnit steals Vikkstar’s PC...
29:58
Our GTA 5 Lobby was HACKED
24:30
Skatījumi 2,7 milj.
ПОЛИЦИЯ СКИНОВ: МЕСТЬ
11:22